vrijdag 29 juli 2011

Eva Pauwels geschokt: "Maar nee, ik ga niet scheiden"

Eva Pauwels wil graag duidelijkheid scheppen. De blondine wil aan heel de wereld laten weten dat ze niet gaat scheiden. "Blijkbaar denken de mensen dat of op z'n minst dat het heel slecht gaat tussen mij en Franky. Maar dat is helemaal niet zo."

Eva is de roddels meer dan beu. "In de Pinte, waar wij wonen, wordt nu zelfs verteld dat Franky en ik gaan scheiden. Omdat hij mij geslagen heeft. Allez kom, zeg!", doet de blondine in 'Dag Allemaal' haar beklag. "Wij zijn heel gelukkig samen. Franky wordt nu zelfs gepest op zijn werk . 'Zeg man, wat steekt gij uit met uw vrouw', krijgt hij te horen. En dat vind ik erg want hij is zo'n braaf ventje. Franky klopt veel uren op zijn werk, maar niet zijn vrouw."

"Franky wordt nu zelfs gepest op het werk"

Sinds Eva samen is met Franky, is ze tien kilogram bijgekomen. "Maar ik maak mij geen zorgen om die extra kilo's. Mijn armen en benen zijn nog slank hoor. En ik heb geen dikke poep. Hetzelfde bij Franky. Hij heeft magere beentjes en een schoon kontje, maar hij heeft een serieuze buik gekregen. Ach, er mag wat pak aan zijn, vind ik."

0 reacties:

Een reactie posten