woensdag 27 juli 2011

Ex-verloofde Playboybaas: "Ik heb twee seconden seks met hem gehad"

Crystal Harris heeft openhartig gesproken over haar relatie die ze had met Playboybaas Hugh Hefner. Het koppel besloot om te trouwen, maar enkele dagen voor het huwelijk liet Crystal weten dat ze niet meer wilde trouwen. Intussen heeft ze met Jordan McGraw, de zoon van tv-psycholoog Dr. Phil, al een nieuw lief gevonden.

De 25-jarige playmate vertelde bij radiopresentator Howard Stern openhartig over haar seksleven met Hefner. "Ik heb slechts één keer met hem gevreeën", zegt Crystal. "Het duurde slechts twee seconden en toen ben ik gaan lopen."

"Sorry, maar ik raak niet opgewonden van hem", gaat Crystal verder. Hefner zou overigens nooit zijn kleren uitdoen tijdens het vrijen. "Ik heb hem nog nooit naakt gezien", beweert ze.

0 reacties:

Een reactie posten