maandag 25 juli 2011

Kato: "Het succes krijgt mijn relatie met Manuel niet kapot"

Het zijn drukke tijden voor Kato. De finaliste van Idool holt van het ene podium naar het andere en tussendoor brengt ze met veel plezier tijd door bij haar lief Manuel. "Ik heb nog meer kriebels voor Manuel dan ooit tevoren", laat Kato weten.

Een romantisch duet tussen Kato en Manuel komt er niet. "Ik denk dat Manuel en ik best ons eigen ding doen", klinkt het bij Kato in 'Primo'. "Het is sowieso moeilijk om ons werk en privéleven volledig gescheiden te houden, want we hebben natuurlijk allebei aan Idool deelgenomen. Maar het is niet de bedoeling dat we samen op het podium staan. De nieuwe Schatteman & Couvreur of de nieuwe Nicole & Hugo zijn is niet onze ambitie."



"Door 'Idool' hebben mensen het gevoel dat ze mij écht kennen", gaat Kato verder. "Dat zorgt soms voor grappige situaties. Het is logisch dat mensen je aanspreken, zeker als je met twee bent want dan kunnen ze in één klap twee handtekeningen vragen. In het begin vond ik dat vervelend, maar ik heb er mij nu bij neergelegd dat we voortdurend aangeklampt worden op straat. Het hoort er gewoon bij."

"Deze zomer woon ik Oostende, dus dan ben ik sneller bij Manuel"

Al moet Kato voor de liefde een hele afstand overbruggen, van Leuven naar Brugge. "Manuel neemt dan de auto of ik ga met de trein", verduidelijkt de zangeres. "Je bent er voor je het weet. We zien elkaar genoeg, daar zorgen we wel voor. Het succes krijgt onze relatie niet kapot. De uurtjes die we samen spenderen, zijn echt quality time. Trouwens, twee weken geleden is mijn mama naar Oostende verhuisd, dus deze zomer is de afstand een stuk korter. In september ga ik tijdens de week op kot in Leuven. Waarschijnlijk ga ik vanaf januari de draad weer oppikken voor school, exact waar ik gestopt ben voor 'Idool'.

0 reacties:

Een reactie posten