woensdag 27 juli 2011

Eddy Wally in kostuum naar rusthuis

Uitgedost in kostuum is zanger Eddy Wally gisteren aangekomen in RVT Bloemenbos in Zelzate. Eddy werd met een draagberrie onder luid applaus het home binnengedragen. De zanger verblijft op vijf minuutjes van zijn eigen villa. "Hier ben ik geboren, hier moest ik terugkomen", zei een geƫmotioneerde Eddy Wally.

Het werd geen grootst ontvangst voor de charmezanger. Geen spanddoeken maar wel handgeklap. De 79-jarige Eddy Wally zwaaide in zijn piekfijn smaragdkleurige kostuum met een witte hoed. Dochter Marina week geen moment van de zijde van haar vader. "Het is de bedoeling dat ik hem nog vaak kom ophalen om een namiddag in ons huis door te brengen", zegt ze in 'Het Laatste Nieuws'. "Papa heeft veel zorg nodig en is nog steeds half verlamd. Zelfs stappen met een looprekje gaat niet."

Eddy Wally bij zijn aankomst in het rusthuis
In het OCMW zal Eddy behandeld worden zoals elke andere bewoner. "Op zijn kamer komen geen gouden platen of foto's aan de muur", weet OCMW-voorzitter Frank Buggeman. "We willen ook niet dat de fans hier de deur plat gaan lopen. Iedereen is hier gelijk."

Al zal dat Eddy niet beletten om te zingen. "Mijn stem is nog goed en ik wil hier zeker een zingen", aldus de 'The Voice of Europe'. Emiel kijkt uit naar de komst van zijn nieuwe kamergenoot. "Maar ik hoop dat we niet overspoeld worden door fans."

In dit rusthuis heeft Eddy Wally zijn intrek genomen

0 reacties:

Een reactie posten