woensdag 27 juli 2011

Katja Retsin neemt afscheid van Eén: "Hasta la vista baby"

Katja Retsin heeft dinsdag na negen jaar afscheid genomen van de Eén-kijker. Vanaf vandaag is Katja freelancer en opent ze in augustus haar derde kledingzaak. "Het is een gekke beslissing, maar de beste die ik ooit gemaakt heb."

Dinsdagavond om 23.12 uur nam Katja met de woorden 'Hasta la vista baby' afscheid van Eén. Haar eerste opdracht als freelance-presentatrice is 'The Bachelor' op vtm. "Het voelt zo vreemd aan om vtm in mijn mond te nemen", luidt het bij Katja in 'Het Laatste Nieuws'. "Ik ben zo gewend om Eén te zeggen. Al komen de gebouwen van vtm haar wel bekend voor. In een vorig leven ben ik nog hostess geweest bij vtm. Dus eigenlijk keer ik weer terug naar de gebouwen waar het ooit begon."

"Het is een gekke beslissing, maar de beste die ik ooit genomen heb"

Dat Katja afscheid moest nemen van 'De Rode Loper' heeft haar mede doen beslissen om de Reyerslaan te verlaten. "Dat programma was een heel groot stuk van mijn werk en inkomen. Terwijl omroepen maar zeven dagen in de maand was. Daarmee kom je financieel gewoon niet rond. Hoe erg ik mij hier ook thuis voel, ik moest gewoon de navelstreng doorknippen en op eigen benen staan."

0 reacties:

Een reactie posten