donderdag 28 juli 2011

Herr Seele weigert hoofdrol in film: "Ik ben Kamagurka niet"

Het scheelde niet veel of Herr Seele zou onder meer naast Michaël Pas en Marieke Dilles een hoofdrol hebben gespeeld in de vtm-langspeelfilm 'Weekend aan zee', maar Herr Seele bedankte in laatste instantie vriendelijk voor het aanbod.

"Ondanks mijn aandringen kreeg ik het scenario pas één dag op voorhand en daarin bleek ik aangekonidigd te staan als Kamagurka", weet Herr Seele in 'TV-Story'. "Heel vervelend. Was ik soms tweede keuze? Of kunnen ze ons gewoon niet uit elkaar houden? Er waren een beetje teveel fouten in het spel. Ik zou de rol van presentator spelen van een liedjesfestival. Bij nader inzien was die rol ook niet absurd genoeg voor mij. Als de kijkers zich door mijn naam naar de cinémazalen zouden laten lokken, kwamen ze allicht teleurgesteld thuis."

"Kunnen ze Kamagurka en mij niet uit elkaar houden? Of ben ik tweede keus?"

En dus belde Herr Seele af. Maar is dat geen contractbreuk? "Euh nee. Er was geen contract en ik heb afgebeld met drie namen van bekende Oostendenaars die wel vrij waren. Als ze toch per se iemand willen aanklagen, dan kunnen ze misschien bij Kama terecht. Mijn hartproblemen?  Er zit nog een litteken op mijn longen en mijn hart loopt traag, maar heeft het dat niet altijd gedaan?"

0 reacties:

Een reactie posten