vrijdag 29 juli 2011

Marco Borsato geschrokken door operatie aan stembanden

Marco Borsato kreeg geen al te best nieuws te horen. De Nederlandse zanger moet half augustus geopereerd worden voor een poliep op zijn stembanden. De najaarstournee 'Dichtbij' komt allicht niet in het gedrag door de ingreep.

"Na de concerten in het Gelredome en het Sportpaleis in Antwerpen constateerde ik dat ik last had van mijn stem. Ondanks mijn in achtgenomen rust is dat helaas niet over gegaan", schrijft Marco Borsato op zijn website. "Onderzoek heeft nu uitgewezen dat het om een poliep gaat. Hoewel ik enorm geschrokken ben, ben ik opgelucht dat de artsen verwachten dat ik in oktober voldoende hersteld zal zijn van de operatie."

"Ik ben enorm geschrokken toen ik dit hoorde"

Marco's eerste optreden van zijn najaarstournee staat gepland op 28 oktober en zal dus gewoon kunnen doorgaan. Op 21 en 22 november zakt de zanger af naar de Elisabethzaal in Antwerpen en op 11 december is hij de gast in de Ethias Arena in Hasselt.

0 reacties:

Een reactie posten