donderdag 28 juli 2011

Rihanna openhartig: "Ik wil niet de man zijn in de slaapkamer"

Rihanna neemt geen blad voor de mond als het over haar seksleven gaat. De zangeres windt er geen doekjes om dat ze in de slaapkamer graag wordt verwend. Rihanna vindt dat ze in het dagelijkse leven al dominant genoeg is en wil dat daarom niet zijn in bed.

"Dat is het moment bij uitstek dat een man een man kan zijn en ik een vrouw", verduidelijkt ze. "Als ik ook nog eens de man moet zijn in de slaapkamer, is er voor mij niets mannelijk meer aan.".

Rihanna deed de uitspraken in het Britse blad 'Glamour'. "Ik wil het juiste voorbeeld geven voor al die jonge meisjes, maar tegelijkertijd heb ik het gevoel dat popsterren geen rocksterren meer kunnen zijn doordat we rolmodellen zijn. Dat haalt de lol er wel een beetje vanaf."

0 reacties:

Een reactie posten