dinsdag 26 juli 2011

Adele schrijft emotionele blog: "Amy betekende heel veel voor mij"

Adele was niet aanwezig op de begrafenis van Amy Winehouse, maar laat in een blog weten hoezeer ze gepakt is daar plotse overlijden. "Ik denk niet dat Amy zich nooit heeft gerealiseerd hoe briljant en hoe belangrijk ze was", schrijft de zangeres in haar blog.

Amy en Adele volgden samen een opleiding op de BRIT School Of Performing Arts in Londen. "Niet veel mensen hebben het in zich om te doen wat ze echt willen. Amy heeft de weg vrijgemaakt voor artiesten zoals ik en ze heeft mensen weer enthousiast gemaakt voor de Britse muziek."

Adele sluit af met volgende woorden: "Ook al ben ik erg verdrietig over Amy's overlijden, het heeft me ook doen denken hoe ontzettend trots ik op haar ben."

0 reacties:

Een reactie posten