dinsdag 26 juli 2011

Phaedra Hoste heeft nog steeds liefdesverdriet: "Hij papt nu aan met andere vrouwen"

Phaedra Hoste is een gebroken vrouw. Ze slaagt er maar niet om de breuk met Nasser te verwerken. Het gedrag van haar ex maakt het er voor haar niet makkelijker op, zegt ze. "Alsof die liefdesbreuk op zich nog niet pijnlijk genoeg is, word ik nu ook geconfronteerd met Nassers onrespectvolle gedrag tegenover mij."

Phaedra vindt dat ze onrespectvol wordt behandeld door Nasser. "We zijn nog maar amper uit elkaar of ik hoor al van allerlei kanten dat hij met de ene vrouw na de andere uitgaat", luidt het in 'Dag Allemaal'. "Onze breuk was voor ons beiden toch heel pijnlijk, denk ik. Maar nu blijkt dat Nasser zich prima vermaakt met andere vrouwen. Met sommige gaat hij zelfs eten in een restaurant bij mij om de hoek."

"Ik besef nu dat ik Nasser nooit heb gekend"
"Eén van hen ken ik zeker. Dat is een Poolse violiste uit het orkest van Helmut Lotti, die patiënte is bij hem (Nasser doet aan aangezichtschirurgie, nvdr). Ik kan het niet verbergen: dat Nasser zich nu amuseert met andere vrouwen, doet veel pijn. In het begin dacht ik van: 'Hou toch op, Nasser doet zo iets niet.' Maar de schijn is tegen hem. Ik heb mails gekregen met foto's van Nasser in het gezelschap van voornamelijk zeer jonge vrouwen. Die foto's laten weinig aan de verbeelding over. Zo wordt het voor mij wel heel moeilijk om in zijn 'onschuld' te geloven."

"Ik heb foto's van Nasser in het gezelschap van jonge vrouwen. Hoe moet ik nu nog in zijn onschuld geloven?"

"Misschien durft hij me niet persoonlijk zeggen dat hij met andere vrouwen scharrelt. Als Nasser met andere vrouwen wil afspreken, waarom houdt hij dan geen rekening met mijn hartsverdriet? De wonde is nog zo vers. Het zou toch discreter kunnen. Hij is schijnbaar een compleet ander mens geworden sinds onze breuk."

0 reacties:

Een reactie posten