zondag 24 juli 2011

Ignace Crombé (54) en Trisha (28) verwachten een baby

Ignace Crombé mag dan al wel 54 jaar zijn terwijl zangeres Trisha nog maar 28 jaar is, maar op geluk staat nu éénmaal geen leeftijd. Vol van vreugde en trots onthult het koppel in 'TV-Story' dat ze samen een kind verwachten. "Of misschien worden het er wel twee", weet Trisha. "Tweelingen zitten in onze beide families."

Ze hebben al een tijdje op hun tongen moeten bijten, maar nu mag iedereen het weten. Ignace en Trisha verwachten hun eerste kindje. "Mijn lijf leek wel uit te schreeuwen dat ik zwanger was", lacht Trisha. "Misselijkheid, hoofdpijn, gespannen borsten, een pijnlijke onderrug: ik had alle symptonen vanaf dag één. Ignace en ik hebben dan besloten om een bloedtest te doen."

"Trisha kwam me op mijn bureau een brief afgeven", pikt Ignace in. "Ze zei dat ik hem vast had laten vallen bij het uithalen van de post. Het was een sollicitatiebrief. Van een kindje dat onderweg was en mij graag als papa wilde. We zijn in elkaars armen gevallen en hebben tranen van geluk gehuild."

Trisha: "Ik had alle symptonen van een zwangerschap vanaf dag één"

Serieuze relatie
Met deze baby wordt ook duidelijk dat de relatie van Ignace en Trisha geen bevlieging is. "Of van een jong meisje dat wil profiteren van de mediarelaties van een ervaren man, er is vanalles naar ons hoofd gegooid", is Trisha nog niet vergeten.

"De mensen zullen nu wel beseffen dat we heel bewust voor elkaar gekozen hebben", hoopt Ignace. "Onze kindje is een mooie bevestiging van onze oprechte liefde. Trouwens, veel mannen op leeftijd bouwen nog een gezin uit. Denk maar aan Frank Raes en Willy Sommers. We horen het vaak: Amai, jullie zijn een sympatiek en tof koppel! Natuurlijk zijn we dat."

Ignace en Trisha zijn in de wolken met de komst van hun baby

Laatste maanden zonder baby
Half maart bevalt Trisha van de baby. "We zijn in april nog een weekje naar Egypte geweest", zegt ze. "Met in het achterhoofd dat het ons laatste reisje zonder kindje was. Het was super. Misschien gaan we voor de bevalling nog een paar weekendjes weg, maar meer hoeft dat niet te zijn. We zijn gelukkig."

0 reacties:

Een reactie posten