zondag 24 juli 2011

Reacties op dood Amy Winehouse: "Ik kan nauwelijks ademen van verdriet"

Het overlijden van Amy Winehouse laat niemand onberoerd. De zangeres overleed zaterdagmiddag aan een overdosis. Ondanks haar jonge leeftijd (Winehouse werd slechts 27 jaar, red) werd haar leven ontsiert door veel ellende. De reacties op de dood van de zangeres zijn dan ook niet meer te tellen.

Saxofonist Neal Sugarman:
Sugarman werkte nauw samen met de zangeres tijdens de opnames van 'Back to Black' en tijdens latere tournees. "Ze was een fantastische muzikant en heel erg open. Ze was echt heel goed in samenspelen met de band en ze kwam nooit over als een verwaande ster".

"In het begin van haar carrière kwam ze heel graag in New York omdat ze daar nog niet was doorgebroken en er nog gewoon op restaurant kon zonder herkend te worden. Ze was vooral gefocust op het creatieve aspect van muziek maken. Iedereen uit haar omgeving hoopte op een comeback."

Mark Ronson geschokt door overlijden Amy Winehouse
Ronson was de producer van Winehouse en maakte samen met de zangeres het album 'Back to black' "Ze was mijn muzikale soulmate en een zuster voor mij. Dit is de droevigste dag van mijn leven."

Rolling Stone Ronnie Wood:
Wood liet weten dat hij zijn radioshow aan Winehouse zal opdragen. "Ik heb een heel goede vriend verloren waarmee ik vele fantastische momenten heb beleefd."

En er zijn ook heel wat sterren die reageren via Twitter op het tragische overlijden van Amy Winehouse.

Kelly Osbourne:
"Ik kan momenteel niet eens ademen, omdat ik zo hard huil. Ik heb net een van mijn beste vrienden verloren."

Usher:
"Het is zo droevig om het verschrikkelijke nieuws van Amy Winehouse te vernemen. Amy, ik ben zo blij dat ik je mocht kennen."

Rihanna:
"Lieve Amy, je hebt een enorme impact gehad op de muziekindustrie en de wereld, in een heel korte tijd, te kort. Mijn hart doet oprecht pijn."

Ook Rihanna reageert op de dood van
Amy Winehouse

0 reacties:

Een reactie posten