dinsdag 26 juli 2011

Ilse De Meulemeester: "Mijn leven is weer in harmonie"

Presentatrice Ilse De Meulemeester beleefde samen met haar zoontje Conrad een heerlijke vakantie op de Malediven. "Ik heb een schat van een zoon. Het is een vrolijk ventje dat van 's morgens tot 's avonds lacht. Conrad komt me altijd heel spontaan vertellen dat hij me graag ziet", luidt het bij Ilse.

De verre reis naar het paradijselijke eiland leverde zelfs een spannend avontuur op. "Het was spannend toen we met een kleine boot van het hotel naar het vasteland werden gebracht", zegt Ilse in 'Dag Allemaal'. "Er stak plots een felle storm op. Gelukkig hebben de Rangers ons veilig aan wal gebracht."

Ilse met zoontje Conrad, enkele jaren geleden
Ilse lanceerde eerder dit jaar haar eigen handtassencollectie en ook haar Antwerpse interieurzaak draait op volle toeren. Zo mocht ze onlangs nog 110 kamers inrichten in het hotel 'La Réserve' in Knokke. "Mijn leven is nu in perfecte harmonie. Ik kan mijn werk combineren met mijn verantwoordelijkheden als moeder, en ik zit  prima in mijn vel. Je ziet ,alles komt altijd weer goed", aldus Ilse De Meulemeester.

0 reacties:

Een reactie posten